![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
|
Hoş geldiniz Ayşe hanım, eşim küçük kızımın alerjisi sebebiyle içeriye bitki koymama izin vermiyor bu yüzden bazılarını kaybediyorum ama küpelilerin hepsinin keyfi dışarıda iyi, tabii oldukça korunaklı bir yere koydum. |
|
|
|
|
|