agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni22148Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 23-04-2011, 16:20   #11
Ağaç Dostu
 
Adalet Yağcı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
Galeri: 260
Sayın Ttrut, ben de kivi konusunda yazacaktım ama arkadaşımız r.ali konu ile ilgili doğru bilgileri yazmış.
Kivileri bu şekilde sardırmak tercih edilmiyor, genellikle yerden düz bir dal olarak yükselmesi gerekiyor.
Daha sonraki dalları da sık sık sarılmaması için kontrol etmeniz gerekiyor, öyle çabuk uzuyorlar ki.

Ben kivimden meyve alabilmek için tam altı yıl bekledim, iki dişi iki erkek fidan aldığımdan çok emindim ama hepsi de erkek çıktı
Nihayet geçen sene aşı yapılan dalda üç meyve görebildim.

Siz benim kadar beklemeyin, çiçek formlarından erkek dişi ayrımı yapabilirsiniz, buna göre vakit geçirmeden aşı yaparsınız.

Nemesiaya ben da bayıldım, rengi ve çiçek formu harika.

Adalet Yağcı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
glory morning, goji berry, hibiscus rosa sinensis, japon gülü; blueberry

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:46.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026