agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni22148Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 22-04-2011, 09:53   #11
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Pittosporum çiçeklerini tam olarak açmasa da bu haliyle bile çok güzel kokuyordu.

Name:  DSC03488.jpg
Views: 705
Size:  71.0 KB

Name:  DSC03487.jpg
Views: 708
Size:  51.2 KB

Yol kenarına geçen yıl ektiğim şebboy tohumları bu sene çiçeklerini vermeye başladı bir de altlarını temizleyebilsem.

Name:  DSC03491.jpg
Views: 714
Size:  72.4 KB

Geçen yıl yol kenarında olan gül hatmi kendi döktüğü tohumdan tekrar çiçeklenip yapraklanmaya başlamış.

Name:  DSC03497.jpg
Views: 941
Size:  71.9 KB

Lysimachia procumbens(Golden Globes) geçen yıl büyük keyif veren bu çiçeği bir kaç yere dağıtmıştım yol kenarındaki bu sene sürgün vermeye başlamış sanıyorum diğerleri kışı geçiremedi biraz daha uzasın bir kısmını saksıya alacağım.

Name:  DSC03498.jpg
Views: 791
Size:  62.6 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
glory morning, goji berry, hibiscus rosa sinensis, japon gülü; blueberry


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 05:43.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026