agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni22148Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 26-03-2013, 17:25   #1
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Erik görebildiğim kadar biraz meyve tutmuş bakalım büyütebilecek mi, aynı şekilde süs eriği de meyve tutmuş.

Name:  IMG_0624.jpg
Views: 1015
Size:  63.1 KB

Name:  IMG_0411.jpg
Views: 898
Size:  46.1 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-03-2013, 12:36   #2
Moderatör
 
h_dogan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-07-2007
Şehir: Adana
Mesajlar: 6,003
Galeri: 22
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi tturt Mesajı Göster
Erik görebildiğim kadar biraz meyve tutmuş bakalım büyütebilecek mi, aynı şekilde süs eriği de meyve tutmuş.

Eklenti 382071

Eklenti 382072
Erik iç kurdu için ilaçlama yapıyor musunuz? Sizin oralarda sorun oluyor mu?

h_dogan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-03-2013, 14:24   #3
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi h_dogan Mesajı Göster
Erik iç kurdu için ilaçlama yapıyor musunuz? Sizin oralarda sorun oluyor mu?
Eriğin geçen sene sadece 1 meyvesini görmüştük. İç kurdu yoktu.

Ben ilaçlama yapmıyorum. Sadece 20-30 cm kireç sürüyorum. Bahçe ufak ağaçlarda yeni yeni vermeye başladığı bu tür bir sorun yaşamadım. Geçmiş senelerde elma, kayısı, kiraz ve vişne'de yoğun meyve aldık. Bu ağaçlarda da bu tür bir problem yaşamadık. Sadece şeftali ağacında ilaçta kullanmama rağmen her sene klok hastalığı olduğu için o ağacı kestim.


Düzenleyen tturt : 27-03-2013 saat 15:30 Neden: Kelime düzeltme
tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Etiketler
glory morning, goji berry, hibiscus rosa sinensis, japon gülü; blueberry


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 19:34.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026