agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni22148Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 20-10-2010, 08:50   #1
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Kırmızı yapraklı acer mevsim itibariyle yaprakları yeşil. Kışın yapraksız kalacak ve baharda kırmızı yaprakları ile merhaba diyecek.

Name:  YENİ 372.jpg
Views: 636
Size:  70.8 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 08:59   #2
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Tohumdan gül hatmi yetiştirdim bir çok türün tohumunu ekmiştim fakat sadece bu tür çiçek verdi.

Name:  YENİ 331.jpg
Views: 644
Size:  40.5 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 09:17   #3
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Begonia Million Kisses ve Begonia non stop özellikle Temmuz sonuna kadar bol bol açtılar. Daha sonra çiçekleri azalmaya başlamakla birlikte hala açıyorlar.

Name:  YENİ 348.jpg
Views: 635
Size:  51.6 KB

Name:  YENİ 350.jpg
Views: 640
Size:  42.6 KB

Name:  YENİ 353.jpg
Views: 636
Size:  62.8 KB

Name:  YENİ 351.jpg
Views: 610
Size:  28.6 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 09:20   #4
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Hüsnüyusuf bu sene ilk defa iki saksıda yetiştirdik. Seneye daha çok ekeceğim, hem saksılara hem toprağa kokusu çok hoşumuza gitti.

Name:  YENİ 386.jpg
Views: 607
Size:  67.9 KB

Name:  F  2009-0009.jpg
Views: 634
Size:  47.6 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 09:26   #5
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Kokulu karanfili her sene tohumdan yetiştiriyorum bu sene biraz geç çiçeklendi fakat hala açıyor ve çok güzel kokuyor.

Name:  Z915 153.jpg
Views: 654
Size:  44.0 KB

Name:  Z915 154.jpg
Views: 646
Size:  34.7 KB

Name:  F  2009-0008.jpg
Views: 629
Size:  57.9 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 09:35   #6
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Yeni ginelerde açmaya devam ediyor.

Name:  YENİ 151.jpg
Views: 625
Size:  26.0 KB

Name:  YENİ 152.jpg
Views: 637
Size:  32.4 KB

Name:  YENİ 153.jpg
Views: 649
Size:  26.9 KB

Name:  YENİ 387.jpg
Views: 667
Size:  46.4 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 10:25   #7
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Red shild hibiscusları bu sene tohumdan çimlendirdim. 5 Kök boyları 2,5 metreyi geçti. Saksılarda bu halleri ile saklamak zor olacağından budadım. Bu sene çiçeklenmediler bakalım seneye çıkarlarsa çiçeklenirlermi bilemiyorum. Araştırmalarıma göre boyu 5 metreye ulaşabiliyormuş. En olarakda 3 metreye ulaşabiliyormuş. Bazı kaynaklarda -1 bazı kaynaklarda ise -12 dereceye kadar dayanabildiği yazıyor bu nedenle bir kökünü kasım ayında toprağı ile birlikte toprağa alacağım ve gelişimini gözlemleyeceğim. Budama yaptığım kısımlardanda çelik amaçlı 3 dal diktim bakalım olacakmı. En altta başka bir siteden alıntı iki fotoğraf var açarlarsa bu şekilde bir çiçek açmaları gerekiyor.

Name:  100_0181.jpg
Views: 623
Size:  69.6 KB

Name:  100_0182.jpg
Views: 576
Size:  70.7 KB

Name:  imagesCA8GTSIA.jpg
Views: 631
Size:  11.3 KB

Name:  imagesCA25DRN0.jpg
Views: 704
Size:  15.4 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 10:35   #8
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Hardy kivi Mart-Mayıs arası sümüklüböcek istilasına uğramıştı ve neredeyse yapraklarının tamamıyla yeni filizleri yenmişti. Sonradan kullandığım ilaçla sümüklü böcek istilasından yüksek oranda kurtulunca gelişmeye başladı. Bu sene bizde 2. senesini doldurdu. Sonradan gelişimi iyiydi. Bakalım seneye meyve verirmi 3. senede az da olsa meyve verebildiğini okumuştum.

Name:  100_0156.jpg
Views: 818
Size:  75.2 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 10:40   #9
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Avakadolar bu sene aramıza katıldı. Yerlerine alışmakla geçirdiler. 2 Yaşında olarak almıştım. Avakaolarda 3-4 yaşından itibaren az da olsa meyve veriyorlar diye biliyorum bakalım meyve almayı başarabilecekmiyiz.

Name:  YENİ 417.jpg
Views: 653
Size:  64.1 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 11:01   #10
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Natal Eriği (natal Plum-carissa Macrocarpa) Sert geçen kışdan etilenmişti. Bazı kısımlarını budamak durumunda kalmıştım. Bu seneyi çok güzel geçirdi kendini topladı gelişti umarım seneye çiçeğini ve meyvesini görebiliriz.

Name:  100_0111.jpg
Views: 610
Size:  72.8 KB

Name:  Z915 157.jpg
Views: 622
Size:  71.0 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 11:08   #11
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Full Jasminum Sambac, Garnd Duke bu sene boylandı yeni filizler verdi pazar günü baktığımda aşağıdaki fotoğraflarda küçük olan dalda diğerine yetişmişti.

Name:  DSC02722.jpg
Views: 691
Size:  63.5 KB

Name:  100_0284.jpg
Views: 638
Size:  71.6 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 11:25   #12
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Sayın Mutlu Kutlu'dan Plumeria sanırım yeterli sıcak ortamı bulamadığı için ve/veya henüz genç olduğu için çiçeklenmedi. Nedense yapraklarının alt tarafını küçük beyaz sinekler kapladı ilaçlama yapmama rağmen ölmediler. Plumeriayı nasıl koruyacağım onu düşünüyorum.

Name:  YENİ 057.jpg
Views: 629
Size:  67.0 KB

Name:  YENİ 058.jpg
Views: 624
Size:  67.9 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 12:32   #13
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Sayın Mutlu Kutludan edindiğim Kumkuat ve Kalamondinlerin son durumları. -4 Dereceye kadar dayandıklarını biliyorum Sapanca kışın daha soğuk günleri gördüğü için onlarıda korumaya almam gerekecek.

Name:  100_0285.jpg
Views: 588
Size:  71.5 KB

Name:  100_0287.jpg
Views: 594
Size:  74.4 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 14:02   #14
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Bir passiflora çeşidi olan Passiflora Mollissima ektiğim iki tohumdan biri çimlendi. Mollisimanın gelişim fotoğrafları.

Name:  Z915 165.jpg
Views: 815
Size:  62.6 KB

Name:  YENİ 163.jpg
Views: 817
Size:  70.7 KB

Name:  YENİ 384.jpg
Views: 826
Size:  40.8 KB

Name:  F  2009-0012.jpg
Views: 819
Size:  29.2 KB

Name:  F  2009-0010.jpg
Views: 844
Size:  41.6 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 14:06   #15
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Bu sene edindiğimiz Ruscus hypoglossum (dere kirazı) yerlerine alışıyor.

Name:  YENİ 427.jpg
Views: 820
Size:  76.2 KB

Name:  YENİ 426.jpg
Views: 795
Size:  70.8 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2010, 14:19   #16
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Ocak ayında çimlendirdiğim liçiler fazla gelişim göstermediler. Yetiştikleri ortama göre sapanca iklimi oldukça serin geldi sanırım. Geçtiğimiz günlerde havalr biraz soğuk gidince bozulur gibi oldular işyerine getirdim.

Name:  F  2009-0005.jpg
Views: 865
Size:  31.5 KB

Name:  F  2009-0006.jpg
Views: 886
Size:  35.3 KB

Name:  F  2009-0007.jpg
Views: 864
Size:  38.4 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-10-2010, 08:07   #17
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Bu yaz tatilimizi Marmarisde geçirdik. Elimde fotoğraf makinası bol bol fotoğraf çektim. Bunlardan bazılarını sizlerle paylaşmak istedim.
Önce genel manzara görüntelerini sonrada o bölgeden çiçek fotoğraflarını paylaşacağım.

Name:  DSC01868.jpg
Views: 861
Size:  43.3 KB

Name:  DSC01881.jpg
Views: 852
Size:  42.7 KB

Name:  DSC01906.jpg
Views: 844
Size:  34.5 KB

Name:  DSC01948.jpg
Views: 859
Size:  33.5 KB

Name:  DSC02010.jpg
Views: 869
Size:  34.2 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-10-2010, 08:12   #18
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Genel görünüme devam edelim.

Name:  DSC02043.jpg
Views: 858
Size:  32.2 KB

Name:  DSC02088.jpg
Views: 852
Size:  58.9 KB

Name:  DSC02096.jpg
Views: 843
Size:  36.8 KB

Name:  DSC02105.jpg
Views: 841
Size:  39.3 KB

Name:  DSC02117.jpg
Views: 829
Size:  67.9 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-10-2010, 12:25   #19
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Marmaris'e devam edelim. Gidenler bilir Marmaris koylarına giderken Bayır Köyü vardır. Burada tarihi Çınar vardır. Çınarın hastalıklı bazı dallarını kesip ilaçlı yama yapmışlar. Fakat aynı yerde tarihi bir selvi de vardır. Çınar 260 yaşındaymış, Selvi ise sıkı durun 2000 yaşındaymış Selvinin içinden incir ağacı çıkmış bir bedende iki yaşam gibi.
İlk iki fotoğraf çınar ağacına ait diğerleri selviye ait.

Name:  DSC01957.jpg
Views: 854
Size:  70.0 KB

Name:  DSC01959.jpg
Views: 841
Size:  70.5 KB

Name:  DSC01962.jpg
Views: 819
Size:  65.3 KB

Name:  DSC01963.jpg
Views: 841
Size:  65.4 KB

Name:  DSC01966.jpg
Views: 823
Size:  45.4 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-10-2010, 12:34   #20
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Marmaris çiftlikte karşımıza çıkan keçiboynuzu ağacı ben ağacını hiç görmemiştim.

Name:  DSC01982.jpg
Views: 1050
Size:  77.7 KB

Name:  DSC01983.jpg
Views: 854
Size:  58.5 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-10-2010, 12:42   #21
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Marmarisden son olarak o bölgede çektiğim çiçek resimleri.
Sırasıyla muhteşem bir begonvil, mercan çiçeği ve yaprakları ve çiçekleri büyük begonya.

Name:  DSC01909.jpg
Views: 908
Size:  54.2 KB

Name:  DSC01911.jpg
Views: 896
Size:  64.9 KB

Name:  DSC01946.jpg
Views: 892
Size:  72.2 KB

Name:  DSC01989.jpg
Views: 897
Size:  70.6 KB

Name:  DSC01988.jpg
Views: 854
Size:  64.3 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-10-2010, 12:26   #22
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
İşyerine getirdiğim adeniumlar durumu iyi gözüküyor. Maalesef henüz çiçeğini göremedim bir yerde yanlışlık yapıyorum ama bilemiyorum. Acaba Sapancada yeterli ortalama sıcaklığımı bulamıyor.

Name:  25102010004.jpg
Views: 850
Size:  59.7 KB

Name:  25102010002.jpg
Views: 814
Size:  47.1 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-10-2010, 12:28   #23
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Üstünden budayıp işyerine getirdiğim mandevilla yeni sürgünler vermeye başladı.

Name:  25102010010.jpg
Views: 803
Size:  47.0 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-12-2010, 16:39   #24
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
4 Aralıkta günübirliğine Sapancaya gitmiştik çektiğim fotoğrafları buraya koyma fırsatım olmamıştı bazılarını paylaşayım.

Hala bir kaç Ahududu vardı.

Name:  100_1415.jpg
Views: 575
Size:  51.2 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-12-2010, 16:45   #25
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Bol bol Physalis (Altın Çilek) yedik. Hala yeşil ve olgunlaşmaya çalışan Altın Çilekler vardı.

Name:  100_1417.jpg
Views: 596
Size:  44.7 KB

Name:  100_1419.jpg
Views: 590
Size:  60.3 KB

Name:  100_1422.jpg
Views: 559
Size:  40.7 KB

Name:  100_1423.jpg
Views: 582
Size:  33.4 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-12-2010, 16:49   #26
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Kayısı Ağacı güzel havalara aldanıp çiçeklenmeye başlamıştı.

Name:  100_1431.jpg
Views: 566
Size:  32.8 KB

Name:  100_1427.jpg
Views: 548
Size:  65.2 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-12-2010, 16:52   #27
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Bir tabaktan fazla biber topladık.

Name:  100_1437.jpg
Views: 585
Size:  73.2 KB

Name:  100_1438.jpg
Views: 560
Size:  70.6 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-12-2010, 16:55   #28
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Kokulu Sarmaşık gülümüz açıyordu ve üzerinde tomurcuklar vardı.

Name:  100_1444.jpg
Views: 581
Size:  40.1 KB

Name:  100_1448.jpg
Views: 577
Size:  62.8 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-12-2010, 17:02   #29
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Oxalisler açmaya devam ediyordu.

Name:  100_1450.jpg
Views: 522
Size:  44.3 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-12-2010, 17:04   #30
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Sardunyalarında durumu iyiydi ve açmaya devam ediyorlardı.

Name:  100_1460.jpg
Views: 544
Size:  33.6 KB

Name:  100_1462.jpg
Views: 546
Size:  48.0 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Etiketler
glory morning, goji berry, hibiscus rosa sinensis, japon gülü; blueberry


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 18:32.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026