![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-02-2011
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 621
|
Sevgili Satı Hanım, bahçenize bir girdim, günlerdir çıkamadım.Tam bitmek üzere derken 48.sayfada tatlımı tatlı bir sürpriz.Herşey çok güzel, çok keyifli saatler geçirdim.Gösterdiğiniz güzellikler için çok teşekkürler..Selamlar, sevgiler (Armut'dan bir ısırık da benim için alırmısınız? ) |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-03-2010
Şehir: kırklareli
Mesajlar: 757
|
Alıntı:
Hem de karlar üstünde ![]() İnanmayan baksın! Düzenleyen ligustrum : 19-04-2011 saat 10:34 Neden: rakkam düzeltme |
|
|
|
|
![]() |
|
|