agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni98Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 05-08-2010, 21:09   #10
Ağaç Dostu
 
Sevgi Durul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-08-2009
Şehir: Manisa Eskişehir
Mesajlar: 8,529
Galeri: 765
Ben de balkondaki saksılardan çok sıkıldım. Balkonu yıkamak çok zor gelmeye başladı. Ve dün karar verdim. Ölen çiçek olursa, yerine dikmeyeyim diye. Akşam üzeri sizin gönderdiğiniz süs biberleri fidelerinin fazlasını komşuya götüreyim dedim. O da çiçekleri sevdiğimi biliyor ya, bana kendi çiçeklerini gösterdi. Bizim küpeler öledursun, onunkiler şıkır şıkır çiçek içinde. İyi ki biber fidelerini götürmüşüm, bir şey öğrenmiş oldum. Küpeler bahçenin kuzey kısmında, serin yerde duruyorlar. Çiçeklere bakarken, bir de ne göreyim, beyaz maviş. Burnumun dibinde imiş de haberim yokmuş. Komşum beyaz maviş sözü verdi. Ben de ona kendi mavişimden vereceğim. Bunları neden mi yazdım. Balkondaki çiçekleri azaltmaya karar verdiğimin yarım saatine yeni çiçek toplamaya başladım.

İşte böyle sevgili arkadaşım, verilen sözler, konu çiçek olunca maalesef tutulamıyor. Sevgiler...

Sevgi Durul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
japon gülü, latin, sardunya, solanum, süs fasulyesi


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 22:44.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026