![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-02-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 7,973
|
Sayın Uzman İlkbaharı beklemek lazım bitki istirahat devresine giriyor .Ayrıca ben bu çelikleri orkide serasında tutuyorum nem sıcaklık ve havalandırmayı otomatik bir sistem ayarlıyor Ev şartlarında mayıs ayını beklemek lazım o zaman plastik şışeyi uygulayabilirsiniz iyi günler [mesaj 442 bu seranın resmı var] Düzenleyen ahmeter : 14-10-2009 saat 10:33 Neden: düzeltme |
|
|
|
| Etiketler |
| bahçe, begonvil, selluka, sera |
|
|