![]() |
|
|
|
#9 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-05-2009
Şehir: Konya
Mesajlar: 379
|
Sn Ahmet bey bahçenizi gezerken gönlüm huzur buldu. Adeta tablo gibi emeklerinizin karşılığını tabiat size fazlasıyla vermiş. Ellerinize emeklerinize sağlık. Renkler nasılda birbiriyle örtüşmüş kaktüse hayran kaldım adeta işlenmiş gibi. O güzeller güzeli bahçenizde size ve eşinize sağlıklı günler dilerim. SAYGILAR.. |
|
|
|
| Etiketler |
| bahçe, begonvil, selluka, sera |
|
|