![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-10-2009
Şehir: Ankara, Sakarya
Mesajlar: 107
|
Alıntı:
Uçak kargosu ile gelmesine ve çok itina göstermemize rağmen bitkilerin %30'unu ilk 10 günde kaybettik. Aynı riski bir daha alabileceğimi zannetmiyorum. Tavsiyem çok renk alternatifi olmasa da Vulcanus çeşitler (yapı marketlerde bulmak mümkün oluyor) ama illa Tay hibridleri olacaksa yerli satıcılardan almak. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 29-08-2008
Şehir: Antalya
Mesajlar: 3,436
|
Eşekden düşenin halinden, eşekden düşen anlarmış. Dışarıdan bakınca 3 kuruşluk çiçekleri 30 kuruşa satıyorlarmış gibi düşünülsede. Fiyatları o bitkinin az bulunurluğu, üretim zorlukları ve temini esnasında görünmeyen extra maliyetlerin bitki adetine bölünmesiyle ortaya çıkar. Çoğu zaman bu çıkan fiyat her müşterinin hoşuna gitmez, ama insan ömründe bazı çiçekleri ya görecek ya göremeyecek. Bundan dolayı paranın pek hükmü kalmıyor. Kazandığım veya müşterinin verdiği her para kar hanesine yazılmış olsaydı, şu an helikopterle gider gelirdim her yere. Oysa 3 kuruş yakıt tasarrufu edeyim diye, eski model arabamla mecbur kalmadıkça gitmiyorum her yere. Alıntı:
|
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|