![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-05-2016
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 260
|
Teşekkür ederim Sayın Efe446 hıyarlar 3 çeşit biri 2 tane fide olarak alındı. Diğerleri annemin tohumlarından fideleri kendimiz yetiştirdik bakalım nasıl olacak iyi hasat olursa isteyene tohum gönderilir bilginize. |
|
|
|
| Etiketler |
| mustafa tepe, teras bahçeciliği, topraksız salatalık, topraksız tarım |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|