![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-03-2009
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 192
|
Sayın turhanengin. Salatalıkların çok güzel büyüyolar. Nazar değmesin. Cinsi ne acaba? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-12-2013
Şehir: Tekirdağ - çorlu
Mesajlar: 323
|
Sayın Kurşun; Salatalıklarımın cinsi hediye menşei Yalova . |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|