![]() |
|
|
|
#15 | |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 21-08-2008
Şehir: Manisa-Salihli
Mesajlar: 772
|
Alıntı:
Çilek yetiştirme torbalarının içinin siyah olması ve dışının da beyaz olması en ideali. Biz gittiğimiz fuarlarda özellikle yurtdışı katılımcıların üretimini bu şekilde gördük. Dışının beyaz olmasının nedeni ışığın yansıtılması ve aydınlık bir ortamda daha verimli ürün alınması esasına dayanıyor. içinin siyah olması ise gerek kökün gerekse ortamın (perlit ,cocopeat vs.) ışık almasını engellenmesi içindir. Selamlar... |
|
|
|
|
|
|