![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-02-2012
Şehir: adana
Mesajlar: 409
|
Kargo geldi çok teşekkür ederim. Balın aroması çok güzel. Birazcık boğaz yakıyor o da çam balı olduğu için dedim. Ama gerçek bal olduğu her yerinden belli ellerinize sağlık |
|
|
|
|
|