![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 26-05-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 99
|
Kamil hocam, 2 kavanoz bal bedeli olarak hesabınıza 84 TL EFT yaptım. Adresimi özelden bildiriyorum. Hafta içi elime geçicek şekilde gönderirsiniz. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 11-09-2008
Şehir: izmir
Mesajlar: 1,631
|
Sayın Süleyman Bey, siparişinizi onaylıyorum. Selamlar. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 11-09-2008
Şehir: izmir
Mesajlar: 1,631
|
Süleyman Bey, balınızı kargoya verdim. Afiyet olsun. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2008
Şehir: Ankara
Mesajlar: 413
|
Bir kavanoz bal almak istiyorum ama sürat kargodan başka seçeneğimiz yok mu?Bu kargo firması ile olan bütün kargolarımda sorun yaşadım.İşlerini dürüst bir şekilde yapmıyorlar. Saygılarımla ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 11-09-2008
Şehir: izmir
Mesajlar: 1,631
|
Sayın fsuzen, siz hangi kargo şirketini derseniz onunla gönderebilirim. Selamlar... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2008
Şehir: Ankara
Mesajlar: 413
|
42 TL havaleyi Ziraat Bankası hesabınıza yaptım. Yurtiçi veya Aras kargo olabilir. Saygılarımla ![]() Düzenleyen fsuzen : 02-01-2013 saat 09:04 Neden: . |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 11-09-2008
Şehir: izmir
Mesajlar: 1,631
|
Alıntı:
![]() Afiyet olsun. |
|
|
|
|
![]() |
|
|