agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Agaclar.net Çalışmaları, Projeleri, Etkinlikleri > Tohum Paylaşımı Sonrası Çalışmalar > Tohum Paylaşımı Sonrası Çalışmalar 2014-2018
(https)




Beğeni Düzeni1594Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 16-05-2017, 17:35   #11
Ağaç Dostu.
 
pria's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-08-2009
Şehir: Çanakkale
Mesajlar: 6,527
Bu gidişimde 17 çeşit domates fidelerinin tamamı dikildi..
Dikmeden önce bel küreğiyle 20 santim kadar yer açtım..sonra 6-7 santim kalınlıkta çürük zeytin yaprağı, yeşil ot kırpıntısı koyup çukuru toprakla örttüm..sonra yine 20-12 santimlik minik bir çukur daha açtım elimle..orayı da çam gübresi, keçi gübresi ve torf karışımıyla doldurdum ve 1-1.5 litre denizyosunu, humik asit eriyikli su verdim..suyu iyice emdikten sonra da parmaklarımla minik bir çukur daha açıp fideyi yerleştirdim ve etrafını sıkıştırdım..sonra 150-200 cc. kadar su daha verdim..bir gece öyle kaldı..ertesi gün etraftaki kuru topraklarla fideyi boğazladım..bu vaziyette 20-30 gün sulamasam da olur..

Eklenen Resimler
   
pria Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 03:27.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026