![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-08-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 880
|
Biber ve kabak
Bu biberlerin fidesini köyden aldım,' közlemelik' dediler. ![]() Kabaklar kol atmaya başlamış ama henüz çiçek ve meyve yok. ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|