![]() |
|
|
|||||||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#37 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-04-2013
Şehir: NAZİLLİ /DİDİM
Mesajlar: 980
|
fideleri bahçeye aktarırken dediğiniz gibi toprağını dağıtmadan dikkatlice diktim suladım. bıraktık geldik onbeş gün sonrası gittiğimizde görebileceğiz. orada olupda özel bir bakım yapamıyorum malesef. sizin fielerin iyi durumda olduğunu sevindim. |
|
|
|
|
|