![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-09-2007
Şehir: Nevşehir
Mesajlar: 641
|
sayın Pria fidanlarınızı kemirmiyorlarmı? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 06-08-2009
Şehir: Çanakkale
Mesajlar: 6,527
|
Hayır..hiçbir kemirme görmedim.. ben onlar için yeterince çeşitli otlar bırakıyorum..yaza girerken her tarafı semizotu kaplar..meyve döküntüsü bol..üzüm var.. birbirimizden hiç şikayetimiz yok.. benim fidanlığın etrafı çevrili.. insan giremez..bu yüzden çok şanslılar.. |
|
|
|
![]() |
|
|