![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-04-2012
Şehir: Antalya
Mesajlar: 192
|
evet bu şekilde daha iyi kök gelişimi oluyor, hastalık riski baya baya azalıyor. İmkan varsa genelde bu şekilde sularım. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| sulama, tabak |
|
|