![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-01-2014
Şehir: İzmir
Mesajlar: 3,898
|
Bir de şu aklıma geldi. Resimdeki bambular, kalın, dayanıklı ve işlenebilir duruyor. Yani bahçeye çit yapımı olarak kullanılabilir mi misal. 20 m. ön bahçe sınırım var. Yarım metrede bir bambu diksem birer metre boyunda görüntü olarak güzel olur ve 4-5 yıl dayanabilir hissi veriyor. @ Adil, maliyet ve bambunun işlenebilirliği (kesim, üzerine tel çevirme gibi) açısından bilgi verir misiniz? |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|