![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Teşekkür ederim Sayın Cumhur Tonba. Bu gübre içine meşe odunu talaşı katsam daha iyi olur mu? Ben yaptığım stoklamayı baharda kullanacağım, yapraklarda çürür (hertürlü değişik yaprak karıştırdım.) |
|
|
|
|
|