21-08-2014, 23:26
|
#10
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-02-2009
Şehir: Kayseri
Mesajlar: 2,544
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi cemo
O kadar uğraşıyorum, böyle salatalık büyütemeden öleceğim ben   
Çok keyifli bir gezinti yaptım, emeğinize sağlık. Az biraz da kıskançlık yaptım sanki  )
Sevgiler, saygılar.
|
Teşekkürler, Sn. cemo. Sizin daha da güzellerini yetiştireceğinize eminim.
Sağlık, neşe, huzurla dolu nice güzel günler dilerim.
Sevgiler, saygılar.
|
|
|