![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-04-2015
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 292
|
bence hiç benzemiyor bir de benim ektiğim tohumlar kumun için de geliyordu o kadar minikler ki var mı yok mu belli olmuyordu böyle sırayla dizmek benim için imkansızdı. tohumları nereden almıştınız acaba en azından sonra sipariş vermek isteyenlere bilgi olur |
|
|
|
|
|