agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Sukulent
(https)




Beğeni Düzeni443Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 24-06-2020, 14:41   #1
Ağaç Dostu
 
Dumlupınar's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-08-2014
Şehir: İzmir
Mesajlar: 1,918
Buda bizim kaktüsümüz.3 yıldır aynı saksıda hiç müdahale edilmeden keyifle yaşıyor.

Sonbahar aylarında çiçek açıyor.

Eklenen Resimler
     
Dumlupınar Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 06-07-2020, 21:30   #2
Ağaç Dostu
 
nevgül's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-07-2018
Şehir: Hatay, Antalya
Mesajlar: 343
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Dumlupınar Mesajı Göster
Buda bizim kaktüsümüz.3 yıldır aynı saksıda hiç müdahale edilmeden keyifle yaşıyor.

Sonbahar aylarında çiçek açıyor.
Sayın Dumlupınar maşallah. Hangi çiçeğe el atsanız mükemmel oluyor. Çok güzel büyümüş, ellerinize sağlık.

nevgül Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-07-2020, 09:29   #3
Ağaç Dostu
 
Dumlupınar's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-08-2014
Şehir: İzmir
Mesajlar: 1,918
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi nevgül Mesajı Göster
Sayın Dumlupınar maşallah. Hangi çiçeğe el atsanız mükemmel oluyor. Çok güzel büyümüş, ellerinize sağlık.
Doktor hanım,çok teşekkür ederim.Sağolun...

Sizlerin el attığı hastaların yanında çiçeğin lafımı olur ?

Sizin bu salgın döneminde,halkımıza verdiğiniz emek ve hayatı sağlıkla kucaklamasını sağladığınız her hasta için ben size çok teşekkür ediyorum.

SAĞ OLUN.VAR OLUN.DÜNYA DURDUKÇA DURUN İNŞALLAH...

Dumlupınar Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-07-2020, 19:46   #4
Ağaç Dostu
 
nevgül's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-07-2018
Şehir: Hatay, Antalya
Mesajlar: 343
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Dumlupınar Mesajı Göster
Doktor hanım,çok teşekkür ederim.Sağolun...

Sizlerin el attığı hastaların yanında çiçeğin lafımı olur ?

Sizin bu salgın döneminde,halkımıza verdiğiniz emek ve hayatı sağlıkla kucaklamasını sağladığınız her hasta için ben size çok teşekkür ediyorum.

SAĞ OLUN.VAR OLUN.DÜNYA DURDUKÇA DURUN İNŞALLAH...
Çok teşekkürler, sayın Dumlupınar. Ne güzel övgüler bunlar...Yoğun ve stresli günüme moral oldular. Hakkıyla yapılan her iş güzel ve kutsaldır. Çünkü sonuç olarak insana hizmet ederler.

nevgül Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 02:26.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026