![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-08-2014
Şehir: İzmir
Mesajlar: 1,918
|
Buda bizim kaktüsümüz.3 yıldır aynı saksıda hiç müdahale edilmeden keyifle yaşıyor. Sonbahar aylarında çiçek açıyor. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-07-2018
Şehir: Hatay, Antalya
Mesajlar: 343
|
Sayın Dumlupınar maşallah. Hangi çiçeğe el atsanız mükemmel oluyor. Çok güzel büyümüş, ellerinize sağlık. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-08-2014
Şehir: İzmir
Mesajlar: 1,918
|
Alıntı:
Sizlerin el attığı hastaların yanında çiçeğin lafımı olur ? Sizin bu salgın döneminde,halkımıza verdiğiniz emek ve hayatı sağlıkla kucaklamasını sağladığınız her hasta için ben size çok teşekkür ediyorum. SAĞ OLUN.VAR OLUN.DÜNYA DURDUKÇA DURUN İNŞALLAH... |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-07-2018
Şehir: Hatay, Antalya
Mesajlar: 343
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|