agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Sukulent
(https)




Beğeni Düzeni1035Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 20-07-2014, 12:49   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 20-07-2014
Şehir: IZMIR
Mesajlar: 4
merhaba aranıza yenı katıldığım gıbı aloe vera ılede yaklaşık 1 ay once tanıştım.. komsumuzun evınde çürümeye başlayan bıtkıyı alıp toprağını degıstırdık ve torf a ekım yaptık. ama dıbınden epey buyuk bır solucan cıktı. yenı saksısında dıger cıceklerle bırlıkte hergun sulama yapıldı buna rağmen uc kısımlarından başlayarak kahvrengılesmeye ve köke doğru kurumaya başladı. ardından komsumuzun getırdıgı yenı minikleri ektık,onlarda bıraz buyuyup kurumaya başladı. izmirdeyım balkonda duruyor, ama balkonda yeşil file var dırekt gunes ısıgıda almıyor.. ne yapmalı **** yapmamalıyım.. yardım edın lutfen

Eklenen Resimler
     
eegee Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
aloe vera yetiştirmek, fide, tohum


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 17:53.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026