![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 10-04-2015
Şehir: istanbul
Mesajlar: 79
|
Sayın İsmail Kuzucu;Büyük bir merakla sayfanızı takip ediyorum.Ben de balkonumda denemek istesem de koku yapmasından korkuyorum.Başarılar dilerim. |
|
|
|
|
|