![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 12-12-2015
Şehir: Isparta
Mesajlar: 84
|
Netteki bazı videolarda baktim da kartını genelde ıslatıp solucanların izlerini örtüyorlar. Hatta en üst kafa da çul gibi bir şey örtüyorlar. Benim asıl derdim 2 3 ay sonra gübre olunca içindeki gübresi nasıl alicam. Malum o gübrenin içindeki kolon yumurtaları olacak. Onlara zara vermeden o gübrenin almak için bile düzenek hazırlamak gerek sanırım. |
|
|
|
|
|