![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-05-2016
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 260
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-05-2016
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 260
|
50.000 e yakın solucanım oldu şimdilik hobi ve kendi gübre ihtiyacım için uğraşıyorum emeklilikte ticari niyetim var inşallah |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-05-2010
Şehir: konya
Mesajlar: 963
|
Aman diyeyim. Ticari olarak bu işe girmeden önce, büyük üreticilerin, küçük üreticiler için hazırladığı kazıkları iyice öğrenmenizi tavsiye ederim. Önce insanlara solucan sattılar, şimdi küçük üreticiler kendilerine rakip olmaya başlayınca "ısıl işlem" şart koşulsun diye kanun çıkarttırmaya çalışıyorlar. Büyük balık, deniz de küçük balık istemiyor. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|