![]() |
5 Eklenti(ler)
En sevdiğim renk açtı ;)
Eklenti 731175 Eklenti 731176 Açanlar ve de solanlar bir arada :rolleyes: Eklenti 731177 Bakalım bunlar ne renk açacak :) Eklenti 731178 Eklenti 731179 |
3 Eklenti(ler)
Dokuz petalli frezya... Katlı olacakmış da olamamış gibi. :rolleyes:
Eklenti 731184 Olması gerektiği gibi daha güzel sanki :) Eklenti 731186 Bodurların zarifliği... ;) Eklenti 731185 |
Son frezyalar...
2 Eklenti(ler)
|
Kırmızı frezyalar...
2 Eklenti(ler)
Biri katlı, diğeri yalın kat ;)
Eklenti 731202 Eklenti 731203 Anlaşmışlar gibi ikisi de iki tane açmış. :rolleyes: |
1 Eklenti(ler)
2 gün önce frezya soğanlarımı diktim.
Eklenti 731400 Yıllardır onlarca soğan dikmeye alışmışken bu yıl taşındığımız için ancak 10-15 soğana yer bulabildim. Taşınma işlerinden ötürü paylaşım da yapamadım. Bir tanıdık için bir miktar soğan ayırdım, gerisi köyde dikilecek inşallah. |
4 Eklenti(ler)
Köyde dikilen frezyalar da çıkmaya başlamış.
Eklenti 731413 Dikim tarihi 28 Eylül. Eklenti 731416 Eklenti 731414 Eklenti 731415 Bu yıl bütün frezyalarımız iç mekanda. İnşallah yeterince güneş görüp açar hepsi. |
1 Eklenti(ler)
Köydeki frezyalar uzamaya başlamış...
|
Merhaba,saksıların hepsini pencere önünde,güneş görebilecekleri bir alanda bulundurun.Çok selamlar...
|
Cephe farkı...
2 Eklenti(ler)
|
1 Eklenti(ler)
|
1 Eklenti(ler)
İlk başak ✨️
|
1 Eklenti(ler)
Üçlendik ✨️
|
Bu yıl da frezya kokusuna kavuştuk çok şükür. Ama fotoğraf yükleyemiyorum. Boyut hatası veriyor, küçültmeme rağmen...
|
Alıntı:
compressjpeg.com iloveimg.com Frezyalarınızı dört gözle bekliyorum; benim de yetiştirmek istediğim ama soğanlarını temin edemediğim bir bitki. |
Alıntı:
|
2 Eklenti(ler)
Kırmızı bu yıl da birinciliği kimseye kaptırmadı :)
Eklenti 731616 Zaten ancak birkaç çiçek sapı mevcut. Gerisi köyde ve ne hâldeler bilemiyorum... İnşallah zaman geçmeden gidip bir bakabiliriz. Eklenti 731615 |
Alıntı:
Bir süredir fotoğrafları kırparak yüklemek yeterli oluyordu. Ancak geçen sefer benzer uygulamalarla küçültsem de fayda etmedi. Şimdi de telefonumla çektiğim fotoğraflarda sıkıştırma yetersiz kaldı. Ben de daha düşük kalitede olduğu için tabletimle çektim ve şükür ki kırpınca yeterli boyuta düştü. Soğanları sökünce yaz sonu sonbahar başı gibi sizinle paylaşabilirim inşallah. Yalnız küçük bir ricam olacak, burada yetiştirme sürecine dair birkaç paylaşımda bulunmanız... |
Alıntı:
|
1 Eklenti(ler)
İlk kez soğan paylaştığım birinden haber aldım... Öyle de güzel bakmış ki benimkilerden güzel açmış 😍
Eklenti 731640 Bu soğanların paylaşma hikâyesi de çok hoş. Önceki yıl frezyalarım açtığında onlar da koklasın diye gönderdiğim bir tanıdığım frezyaları çok sevdiğini söyleyince seneye soğanlarımdan paylaşma sözü vermiştim. Sonra biz taşındık, o tanıdığım da memleketine döndü sanıyordum. Derken o da evlenip bizim taşındığımız şehre taşınmış. :) Ama soğan dikme zamanı geçmeden buluşamadık ve ben soğanları ulaştıramayacağımı düşünüp dikmek zorunda kaldım. Yine de nasibiymiş ki daha yeni taşındığımız şehirde bilmem kaç kiloluk saksıyla bir saatlik yolu göze alıp soğanları ulaştırdım elhamdülillah ve sonuç iyi ki dedirtti 🤗 |
2 Eklenti(ler)
Soğan paylaştığım tanıdığımdan gelen fotoğraflar... ;)
Eklenti 731698 Eklenti 731699 Çok güzel bakmış, çok sevindim, iyi ki paylaşmışım :rolleyes: |
| Forum saati Türkiye saatine göredir.
GMT +2. Şu an saat: 22:02. (Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.) |
Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026