agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Soğanlı ve Yumrulu Bitkiler
(https)




Beğeni Düzeni1320Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 06-06-2011, 21:00   #11
Ağaç Dostu
 
artemisia10's Avatar
 
Giriş Tarihi: 13-05-2010
Şehir: BALIKESİR
Mesajlar: 376
Galeri: 55
Tohumdan üretebildiniz mi acaba? Benimkilerde tohum kapsülleri oluşuyor olur mu diye merak ediyorum. Pazarda üretip satan bir seracıdan yeni ürettiklerinden almıştım çok küçüklerdi neyse ki büyüyorlar. Alırken yumrulardan mı ayırıyorsunuz diye sormuştum o da değişik bir yöntem anlattı burada okumadım ya da atlamış olabilirim. Tohum kapsülünü kurumadan koparıp 15-20 gün suda bekletiyormuşuz sonra zaten kök salmaya başlıyormuş toprağa geçiriyormuşuz. Ben denedim çürüdü gerçi ama belki doğru kapsülü seçememişimdir. Doğru mu acaba

artemisia10 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 08:08.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026