![]() |
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-10-2007
Şehir: bodrum
Mesajlar: 110
|
Sevgili Ela, bende de var bir tane aydınlık olunca daha güzel açıyor. Benimki şimdi gölgede kaldı ağacın altına açmıyor. |
|
|
|
|
|