![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Merhaba, mart ayı gibi ektiğim Amaryllis çiçek açtı. Yapraklarını özellikle kesmeden bakledim. Bu zamana kadar yaprakları yeşil kaldı. Dün solan yaprakları kestim. Bu süre zarfında ev içinde kaldı ve normal olarak suladım. Sanırım bu sene artık açmayacak. Bu aşamadan sonra ne yapmam gerekir ? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Amaryllislerimden beyaz olanı açtı. İkisini aynı gün, aynı boyuttaki saksıya dikmeme rağmen kırmızı olanı 1cm boyunda ve soğanın ortasından yaprağı bir türlü patlayamadı öylece duruyor. Sizce beyaz amaryllis erken mi açtı ? Tohum oluşturmak için fırça ile tozlasam başarılı olurmuyum? |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-01-2008
Şehir: antalya
Mesajlar: 418
|
Alıntı:
yalnız tohumla üretimde çiçeklerin anaçla aynı renkte olmayacağını duydum. süpriz renkler olabilir vede çiçeklerini görebilmek için 3 ila beş yıl arasında sabretmeniz gerekecek malesef |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Şayet soğanı saklayıp seneye tekrar dikmeyi düşünüyorsanız oradan bilgilenebilirsiniz, benimki bahçede hiç bir şey yapmıyorum, baharda kendi kendine açıyor, sürekli toprakta. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|