![]() |
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-12-2008
Şehir: İzmir
Mesajlar: 459
|
Züleyha Hanım, Ben artık bunu da sormaya utanıyordum Pek sevindim sorunuzu görünce...Tüm cümleleriniz benim yazacaklarımla aynı, tek fark 5 cm derinliğe dikmiştim. Yumrular şişmiş gibi gelmişti ama emin olamamıştım, siz de aynı şeyi söylediğinize göre demek ki doğru. Benimkiler yeşilimsi gibi olmuş, sizinkiler de mi öyle? |
|
|
|
|
|