![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 16-10-2012
Şehir: SAKARYA
Mesajlar: 8
|
Kiraz kaç yaşına kadar aşılanabilir
merhaba tarlada kendiliğinden büyümüş bir ağaç sanırım kiraz ama meyve vermiyor bu ağaca aşı yapılır mı? yapılırsa nasıl yapılması gerekir? yaşıda eper var teşekkürler. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Bu büyüklükte bir kiraz ağacına aşı yapmak epey zor olur. Ayrıca iki ana gövde büyüdükçe bir birine zarar verecektir. Bence en uygunu bu ağacı odun olarak kullanmak. Mutlaka aşı yapmak isterseniz bir buçuk metre yükseklikten kabuk altı aşısı yapmak en uygunu olacaktır. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| agac, dal, kiraz, köklendirme |
|
|