![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Bu sabah iş yerimde odamın kapısını açınca müthiş bir koku beni karşıladı, sanki portakal bahçesinin yanından geçiyormuşum gibi hissettim. Murrayanın 4-5 çiçeği açmış, naif kokusunu odama salmıştı. Soğuk bir Ankara gününde bahar havası… Düşünemiyorum hepsi açınca ne olur? Teşekkürler Mutlu bey ![]() |
|
|
|
|
|