![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Begonvilimde hiç çiçek yok. Pembe yasemin ile aynı saksıya dikmiştim. Bol bol yapraklandı, boy attı ama çiçek yapmadı. Yasemin için sulamayı bol yapıyorum. Sanırım bu nedenle çiçek açmıyor. Bu mevsim saksı değişimi yapsam uygun olur mu? |
|
|
|
|
|