![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 01-02-2007
Şehir: gıresun
Mesajlar: 81
|
Selam Önceki hafta bende bir begonvil aldım. ama yapraklarında sararma var. Neyi yanlış yapıyor olabilirim. Az su vermek lazımmış burdan yeni öğrendim. Suyu azaltmaktan başka sararmayı kurtaracak ne olabilir? |
|
|
|
|
|