![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-11-2009
Şehir: adana
Mesajlar: 157
|
Selam arkadaşlar Ahmet Bey'in dediği gibi vazgecmedim yine çelik aldım 1 ay oldu yeşermeye başladı çok mutluyum inşallah basaricam |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|