23-04-2015, 18:53
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-07-2010
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 637
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi zeyzey
Alibeykoy fidanlığından almıştım sizce oraya götürsem yardımcı olurlar mı **** eminonu çiçekçilere? Aslında forumumuzda çok bilgili ablalarım abilerim var ama yardımcı olmadılar .uzuldum açıkçası  sizede çok teşekkür ederim samur hanım.
|
Fazla birşey yapmanıza gerek yok.Hastalıklı yaprakları kopartın.Güneşli bir yere alıp çokta sulamadan devam edin.Yerini de bol güneş alan bir olarak ayarlayın.Yaza doğru kendini toparlar.
|
|
|