agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Sarılıcılar
(https)




Beğeni Düzeni4015Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 04-04-2007, 19:58   #11
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
 
memet's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-02-2006
Şehir: İzmir
Mesajlar: 13,948
Galeri: 11
Arkadaşlar, biliyorsunuz selluka çabalarımız geçen sene başladı. ilk bulduğumuz tohumların süs bezelyesi olduğunu anlayıp üzüldük.
Şansımız iyi gitti gerçek tohumlar bulduk.
Papatyam sağolsun dağıtımına katkısı tartışılmaz. Bu yüzden ayın üyesi olarak önereceğim. Katkılarınızı da bekliyorum.
Fakat beni rahatsız eden bir konu var.
Çabamız en fazla üyemize tohum dağıtmak için oldu. "Bir iki küçük istisnamız olmadı değil." ama, foruma girip ben de tohum istiyorum diyen, tohumu aldıktan sonra kaybolan kişiler de var. Ya da tohumu alana kadar forumda kalan, sonra giden kimi üyeler.
Ben bütün iyi niyetime rağmen bu durumdan rahatsızlık duyuyorum.
Forumda tohumunun durumu konusunu heyecanla ve aktif olarak aktaran arkadaşlara da haksızlık yaptıklarını düşünüyorum bu kişilerin. Size açıklama gereği duydum.

memet Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 12:55.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026