agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Sarılıcılar
(https)




Beğeni Düzeni4015Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 15-10-2009, 22:49   #11
Ağaç Dostu
 
lastmohikan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-04-2009
Şehir: izmir
Mesajlar: 229
hocam sellukayı bitme noktasına kadar getiren durumun en büyük sebebi bahçeli evlerin azalıp binaların artmış olmasıdır bence benim amacım muhakkak bu tohumlardan bazılarını sarmaşık haline getirmek ve etrafımdaki diğer bahçeli evlerinde selluka sahibi olmasını sağlamak. ben konunun farkındayım ,Türkiyede az kaldığı bilinen bu sarmaşığı sürekli bu saksıda tutmam mümkün değil zaten biraz kök versin boy atsın onu bahçede şekillendiririm,
3 tohumun 3 üde çimlendi boy verdi diğer tohumları bekletiyorum şubat 15 meselesine binayen. inşallah ileride bunların tohumlarını postaya verenlerden olurum.


Pirelerin hepsi aynı yorganda değil yani saygılar hocam bu pitkiye olan duyarlılığı inanın paylaşıyorum bakabileceğime inanmasaydım istemez ve ekmezdim.

Dua edin muvaffak olalım da şu bitki EGE süsü olarak devam etsin.

Jakin beğendi.
lastmohikan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 22:30.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026