05-09-2006, 14:06
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-06-2006
Şehir: Melbourne Australia
Mesajlar: 4,550
|
Herkese iyi gunler.
Selluka[Kibrista fasulye cicegi, veya salyangoz cicegi deniyor] mevsimllik cicek deyildir. yillar once ektigim bir selluka 7- 8 yil yasadiktan sonra yasamini yitirdi. Sonbaharda yapraklarini dokup uykuya cekiliyor, bahar geldimi yapraklarin dustugu yerlerden yeni surgunler cikiyor. Melbournede kislar ilik geciyor, cok soguk yerlerde korunmasi gerektigini dusunuyorum.
hosca kalin.
|
|
|