![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-04-2007
Şehir: Afyonkarahisar
Mesajlar: 206
|
Bu ilkbaharda yaşlı bir amca dan aldığım yaprağı hoş kokan değişik bir sardunya çeliği diktim. Ama hala aynı şekilde duruyor. Bir gelişme yok. Ne yapmalıyım? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 31-07-2011
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 395
|
sevgili zeonka sanıyorum bahsettiğiniz ıtır, sakın atmayın çok uzun zamanda toparlıyor benimki öelikten tan 1,5 bekledikten sonra bu yıl 6 ayda 1 m oldu :-)) yapraklarının kokusu muhteşem ve yaşlanan yapraklarından çaylara ve sütlü tatlılara koyuyoruz harikaa oluyor... üstelik pek çok faydası da varmış. aman ümit kesip atmayın... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 31-07-2011
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 395
|
bende de aynı sorun var ama tum sayfaları okuyunca anladımki galiba benimkin de hem sardunya pası hemde demir eksikliği var... bu gübreleri istanbulda nerden bulabilirim bilen var mı? mısır çarşısı yanında bir yer vardı eskiden bayadır gitmiyorum oralarda bulurum inşallah... bir arkadasimizda artik bu ilacların recetesiz satılmadığını yazmıs, oyleyse nasıl alacagız? birde sardunya yapraklarının sulanmaması konusunda birşey sormak istiyorum. sardunya bizim yıllarca bahçe bitkimizdi yani saksıda büyük şehire gelince yetiştirdik. bahçedeyken yağmur yağardı üstlerine ve ben böyle bir şey hayatım boyunca görmedim, bunlar piyasada satılan ithal sardunyalar sebebiyle mi oluyor acaba? ben ve annem bauhous, koçtaş vb yerlerden aldığımız çiçeklerle anlaşmıyoruz bit turlu ben gittiğim yerlerden yaşlı çiçeklerden çeliklerle yetiştirmeyi tercih ediyorum o yuzden, bu gidisle sardunyalarda da bu yola basvuracagımherkese acil sifalar |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|