![]() |
|
|
|
#9 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-09-2007
Şehir: Muğla-Beşkaza
Mesajlar: 236
|
Zeytinyağı en iyi nasıl saklanır?
Yıl boyunca yemem için alacağım 80-100 kg. zeytinyağını en iyi nasıl saklarım. Buralarda genelde Tarım Bakanlığından onaylı içi beyaz, dışı mavi plastik bidonlar kullanılıyor. ne kadar sağlıklıdır? İnternette araştırdığımda en iyi saklama şeklinin laklı teneke veya cam şişe olduğu yazılı. Onların da dezavantajları var. Yukarıda yazdığım plastik bidonları kullanan var mı? Yormlarınız için şimdiden teşekkürler... ![]() |
|
|
|
|
|