![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Şükran Hanım, ilginize çok teşekkür ederim.Toprak tesfiyemi bitirmiş durumda iken şüphelerim sebebi ile beklemedeydim.Yanıtınızın hemen gelmesi beni mutlu etti.Akşam üzeri çim tohumlarını serperim artık.Alan 60 m2 su sorun olmayacak. Size birşey daha sorsam: Tohumu serpip üzerine sadece elenmiş gübreyi kapak olarak kullansam olurmu acaba? Yoksa elenmiş toprak+gübre zorunlumudur? İlginize tekrar çok teşekkür ederim. |
|
|
|
| Etiketler |
| çim ekimi, püf noktaları. |
|
|