agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Orkide > Orkide Hastalıkları
(https)




Beğeni Düzeni13Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 18-04-2016, 18:49   #10
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 18-04-2016
Şehir: İzmir
Mesajlar: 2
orkidemin biri hastalanmış.Köklerin hepsi yumuşamıştı ve kestim şuan hiç kök yok,uçlarına tarçın sürdüm bu haliylemi bekmeliyim yoksa toprağa ekmelimiyim?
Uçlarını nasıl koruma altına almam lazım?

Bu orkidemi nasıl kurtarıcam yardımcı olurmusunuz.

Orkidemin büyük yaprağı sarardı onlarıda kestim çiçekleri dökülmek üzere tam dökülmediğinden saksı değişimi uygun olmaz dediler, doğrumudur?

Ayrıca sıvı bitki besini aldım. sulama esnasında vericem sanırım, peki sıvı karışımını suya döktüğümde orkidelerimi ne kadar süre içinde tutmalıyım, yoksa daldırma sulama yöntemi gibi mi yapmalıyım.yani sıvı gübre içinde bekletmem lazımmı, yapraklarını, bu sıvı gübreyle silsem canlandırırmı.

Mantar kapmış olabilirmi ilaç online nasıl temin edebilirim.
Teşekkür ederim.

Eklenen Resimler
 
petibor Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:05.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026