agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Orkide > Orkide Hastalıkları
(https)




Beğeni Düzeni10Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 20-04-2015, 18:12   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 13-02-2013
Şehir: Ankara
Mesajlar: 11
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi mühendis57 Mesajı Göster
Merhaba malesef orkideniz icin yapacak cok fazla birsey kalmamis. Govdesi tamamen kuruyana dek bir umut vardir.orkideler cok savascidir aslinda, neslini devam ettirmek icin elinden geleni yaparlar. Kokler ve govde tamamen yesil rengini kaybedene dek sulama ve gubreleme islerine devam edin.saksi harcini su puskurterek nemlendirin kurumasina müsade etmeyin.
Tüm yaprakları düştü şu an, bana geldiğinde zaten çok kötü durumdaydı, önce çürümüş kökleri ayırmayı düşündüm, ama sonra yanlış bir şey yapmaktan da çekindim açıkçası, kurtarabilirsem çok mutlu olacağım..

jasmincix Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 21:07.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026