![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 20-03-2020
Şehir: İzmir
Mesajlar: 63
|
Elimde 2 adet bitki besini var 1) orkideler için NPK 20-20-20 2)çiçekli bitkiler için 18-18-18 İkisini karıştırıp orkidelerde kullansam ne gibi sonuçlar ortaya çıkar Orkideler için olan 1 litre suya 1,5 kapak Çiçekli bitkiler için olan 1 litre suya 2 kapak KAPAK BOYUTLARI AYNI ikisini karıştırırsam ne olur? Karıştırmalı mıyım? Karıştırırsam ikisinden de Aynı orandan mı yoksa oranları azaltarak mı?? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-02-2007
Şehir: İzmir
Mesajlar: 1,144
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
![]() |
|
|