![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Darısı güzel günlerde çiçeklerini görmene sevgili esmaesma ![]() Küçük bir uyarı, kalıcı saksı için 1.5 litrelik saksı büyük , en fazla bir hatta yarım litrelik saksıya dikmen daha sağlıklı olacaktır. Yaz geliyor ve köklü de olsa 1.5 litreye yayılacak kadar gelişmiş kökleri henüz yoktur. Sıcak hava ve büyük saksı kök çürüme riskini arttırır. Ayrıca ne kadar küçük saksı, o kadar erken çiçek ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-11-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 293
|
Alıntı:
Sayın yeşillim' in hediyeleri sunrise, curtisii, parasitica ve kendisinden aldığım çeliklerin yanında köklü olarak gönderdiği hediyelerim pubicalyx ve minibelle kalıcı saksılarına alındı. Hoya buotii çeliği tüm yapraklarını döktü nedense Hoya australisim de köklendi . Onu da bir iki güne kalıcı saksısına alırım. Geiye davidcumingi, excavata, buotii ve minibelle kaldı. Bu arada önerdiğiniz gibi hepsini 1 litrelik saksıya aldım. Önerileriniz için teşekkürler. Bana bu mutluluğu yaşattığı için sayın yeşillim' e de çok çok teşekkür ediyorum. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Milla'dan gelen çelikleri dikmiştim çoktan ama bir türlü fırsat bulup foruma girip yazmak nasip olmadı. şimdi diktim ama ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. diktiğim saksıda beklesin mi? tutmuşsa zaten büyür diyerek... yoksa belli bir süre sonra başka bir yere mi almalıyım. bu arada akşam güneşini gören bir pencere önüne koydum, gardenyanın yanında, onu fısfıslarken hoyayı da fısfıslıyorum (yani bir sabah bir de akşam. gerçi bazan günde bir oluyor, ya sabah ya akşam). resim de yükleyecektim ama sorun var sanırım ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|