agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras) > Mum çiçeği (Hoya)
(https)




Beğeni Düzeni970Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 13-03-2015, 04:05   #1
Ağaç Dostu
 
maki01's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-05-2008
Şehir: Adana
Mesajlar: 8,417
Galeri: 73
Darısı güzel günlerde çiçeklerini görmene sevgili esmaesma

Küçük bir uyarı, kalıcı saksı için 1.5 litrelik saksı büyük , en fazla bir hatta yarım litrelik saksıya dikmen daha sağlıklı olacaktır.

Yaz geliyor ve köklü de olsa 1.5 litreye yayılacak kadar gelişmiş kökleri henüz yoktur. Sıcak hava ve büyük saksı kök çürüme riskini arttırır. Ayrıca ne kadar küçük saksı, o kadar erken çiçek

maki01 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-03-2015, 17:39   #2
Ağaç Dostu
 
esmaesma's Avatar
 
Giriş Tarihi: 17-11-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 293
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi maki01 Mesajı Göster
Darısı güzel günlerde çiçeklerini görmene sevgili esmaesma

Küçük bir uyarı, kalıcı saksı için 1.5 litrelik saksı büyük , en fazla bir hatta yarım litrelik saksıya dikmen daha sağlıklı olacaktır.

Yaz geliyor ve köklü de olsa 1.5 litreye yayılacak kadar gelişmiş kökleri henüz yoktur. Sıcak hava ve büyük saksı kök çürüme riskini arttırır. Ayrıca ne kadar küçük saksı, o kadar erken çiçek
Sayın maki01,

Sayın yeşillim' in hediyeleri sunrise, curtisii, parasitica ve kendisinden aldığım çeliklerin yanında köklü olarak gönderdiği hediyelerim pubicalyx ve minibelle kalıcı saksılarına alındı. Hoya buotii çeliği tüm yapraklarını döktü nedense Hoya australisim de köklendi . Onu da bir iki güne kalıcı saksısına alırım. Geiye davidcumingi, excavata, buotii ve minibelle kaldı. Bu arada önerdiğiniz gibi hepsini 1 litrelik saksıya aldım. Önerileriniz için teşekkürler. Bana bu mutluluğu yaşattığı için sayın yeşillim' e de çok çok teşekkür ediyorum.

Eklenen Resimler
     
esmaesma Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-04-2015, 19:09   #3
Ağaç Dostu
 
saisha's Avatar
 
Giriş Tarihi: 07-02-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 149
Galeri: 2
Milla'dan gelen çelikleri dikmiştim çoktan ama bir türlü fırsat bulup foruma girip yazmak nasip olmadı. şimdi diktim ama ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. diktiğim saksıda beklesin mi? tutmuşsa zaten büyür diyerek... yoksa belli bir süre sonra başka bir yere mi almalıyım. bu arada akşam güneşini gören bir pencere önüne koydum, gardenyanın yanında, onu fısfıslarken hoyayı da fısfıslıyorum (yani bir sabah bir de akşam. gerçi bazan günde bir oluyor, ya sabah ya akşam). resim de yükleyecektim ama sorun var sanırım

saisha Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-04-2015, 17:14   #4
Ağaç Dostu
 
saisha's Avatar
 
Giriş Tarihi: 07-02-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 149
Galeri: 2
fotoğrafı yükleyebildim ama bir fikir verir mi bilemiyorum

Eklenen Resimler
 
saisha Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 05:20.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026